Case
Läs mer om hur vi hjälpt våra kunder att utveckla sin kommunikation med sina kunder.
Vill du kontakta Camilla?
Camilla hjälper dig utveckla och optimera din kommunikation till dina kunder.
Vill du att Camilla kontaktar dig?
Lämna dina uppgifter här
Vi har gjort det enklare att skicka pengar till Rädda Barnen.
Skillnaden mellan att hjälpa ett barn i nöd och att inte göra det kan vara något så enkelt som att slippa skriva in ett OCR-nummer. Med en unik printad QR-kod för Swish blir det ännu enklare att skänka pengar.
Läs merMobile Collect ger fler möjlighet att bidra till Stora Dagar direkt från telefonen.
Min Stora Dag förverkligar önskningar för barn och unga med allvarliga sjukdomar och diagnoser. Med Mobile Collect kan de ge sina givare möjlighet att skänka snabbare och smidigare direkt i mobilen.
Läs merVill du kontakta Andreas?
Andreas hjälper dig utveckla och optimera din kommunikation till dina kunder.
Vill du att Andreas kontaktar dig?
Lämna dina uppgifter här.
Vi hjälper Unicef att spara pengar på sina brev. Så att fler barn kan bli vaccinerade.
Att spara 10 öre på varje brev låter kanske inte så mycket. Men skickar man 350 000 stycken så blir det en hel del. 17 000 doser mässlingsvaccin närmare bestämt.
Läs merVillaägarnas Riksförbund arbetar ständigt med att rekrytera nya medlemmar.
Med Swish QR-kod har steget till att bli medlem blivit kortare.
Läs merVi såg till att AGA:s kunder fick en faktura innan de fick en påminnelsefaktura.
Med ett nytt, skräddarsytt faktureringssystem sparade AGA inte bara tid och pengar. Man fick dessutom nöjdare kunder och betydligt färre ”krismöten”.
Läs merVi hittade en väg för ST1 att spara pengar på fakturadistributionen.
Som ett av Nordens största drivmedelsbolag skickar ST1 ut ett stort antal fakturor. Att spara pengar på den hanteringen är naturligtvis viktigt, men förbättrad kontroll och leveranssäkerhet är kanske ännu viktigare.
Läs merMed vår lösning kan Länsförsäkringar försäkra sig om att brev kommer fram i rätt tid, till rätt adress och till rätt pris.
För ett försäkringsbolag finns det mängder av parametrar som kan optimeras. Att vi sett över pappers- och kuvertkvalitet, utskrifter och portokostnader är bara en liten del av storyn.
Läs merVi tar hand om hela postprocessen för Collectum. Så att privatanställda tjänstemän får beskeden de väntar på.
Med portooptimering och smartare rutiner vid val av papper och kuvert gör Collectum en besparing på 17 procent.
Läs merVi optimerar portot åt Åtta.45 så att fler människor får mat för dagen och tak över huvudet.
Åtta.45 trycker och distribuerar utskick för en mängd hjälporganisationer. Med miljontals utskick varje år finns det stora pengar att spara.
Läs merVi hjälpte Lundeby att tredubbla omsättningen och göra ännu bättre bokslut.
Med en miljon enheter om dagen är norska Lundeby störst i norra Europa inom bokbinderi och distribution av trycksaker. Mycket tack vare vårt sorteringssystem.
Läs mer