21grams Logo 21grams

Vi söker Supportmedarbetare & Banqup-specialist

Om oss
Det som började med att optimera portokostnader har idag utvecklats till att handla lika mycket om att optimera distributionskanaler, budskap och betalningar. 21grams ser till så att människor får fakturor, brev från myndigheter, kontoutdrag och allt vad det kan vara på det sätt de själva föredrar. Vi är ett av Sveriges snabbast växande företag inom digitalisering av företags faktureringsprocesser och producerar bl a mer än var fjärde e-faktura till de svenska internetbankerna.

Huvudkontoret är beläget i Hammarbysjöstad högst upp i Lumahuset i fräscha lokaler med fantastisk utsikt över Söder och Hammarbysjön.
Under 2021 kommer 21grams att lansera produkten Banqup på den nordiska marknaden. Med lanseringen av Banqup så behöver vi förstärka vår supportorganisation med ytterligare en medarbetare.

Arbetsuppgifter
Rollen kommer att ha en huvudfokus på att supportera våra kunder som använder sig av Banqup. Internt på 21grams kommer du att vara specialisten på produkten Banqup. Du kommer att få verka i en internationell miljö då utveckling och 2nd linesupport är centraliserad i Europa.

I rollen som supportmedarbetare ansvarar du för och utför flera arbetsuppgifter parallellt. En framgångsrik supportmedarbetare på 21Grams har fallenhet för att samarbeta och koordinera såväl interna som externa resurser hos partners och leverantörer. Du kommer ha ett dagligt ansvar att följa upp produktions- och filflöden internt och hos partners så att de följer uppsatta riktlinjer. Du kommer även att jobba med användarsupport av den molnbaserade plattformen för dokumenthantering, Addoro.
Vidare ser vi gärna sökande med en naturlig fallenhet för att kontinuerligt förbättra rutiner och processer då det är en viktig del i arbetet.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

  • Erfarenhet av fakturering- och betalprocesser
  • Erfarenhet av kundservice, teknisk support eller liknande.
  • Är genuint teknikintresserad
  • Flytande i svenska och engelska

Meriterande kunskaper

  • Tidigare förståelse och kunskap om andra delar av 21Grams nordiska tjänsteutbud inom digital distribution samt betalningar, såsom t ex E-faktura Internetbank, digitala brevlådor, Swish, Vipps och PSD2-betalningar.
  • Tidigare erfarenhet av affärssystem för hantering av inkommande och utgående fakturor.
  • Pre-processing av dokument (fil->brevmall) i olika verktyg såsom t ex Quadient Inspire och Streamserve/OpenText
  • Studerat en eftergymnasial utbildning inom IT eller ekonomi.

Tjänsten passar dig som vill börja på ett företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter och där det finns möjlighet att gradvis kombinera supportrollen med andra inom bolaget intressanta arbetsuppgifter.

Som medarbetare inom Produktionsledning & Support kommer du att arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt och ha flera dialoger i luften samtidigt och du brinner för att säkra en leverans med hög kvalitet. En framgångsrik medarbetare på 21Grams har fallenhet för att samarbeta och koordinera såväl interna som externa resurser hos partners och leverantörer.

Snabbfakta

Start: enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Startdatum: Enligt överenskommelse

Vill du att vi kontaktar dig?

Lämna dina uppgifter här!