21grams Logo 21grams
SE

Är du duktig på Excel – Tillsatt

Är du duktig på uppföljning och koordinering? Kan du göra det som fungerar bra ännu bättre? Tycker du om att arbeta med människor och även administrativt med siffror i Excel? Då är du kanske den vi letar efter. Vi söker en administratör till avdelningen för avräkning och fakturering. Tjänsten är en direktrekrytering där du blir ansälld hos 21grams. Du kommer att arbeta kontorstider i charmiga Hammarby sjöstad i nya fräscha kontorslokaler.

OM TJÄNSTEN

Academic Work söker för 21grams räkning en administratör till sitt Stockholmskontor i Hammarby Sjöstad. Kontoret är beläget högs upp i Lumahuset i nya och fräscha lokaler med utsikt över hammarbybacken. 21grams har ett öppet kontorslandskap och idag arbetar ett 50-tal medarbetare på kontoret. Det är en rekrytering där du blir anställd direkt hos 21grams.

21grams levererar tjänster som effektiviserar och förenklar företags fysiska och digitala brev- och fakturautskick. De har några av Sveriges största och mest välkända företag som kunder. Företagskulturen hos 21grams präglas av att arbeta lösningsorienterat och kundnära, med snabba beslutsvägar samt med lyhördhet för nya idéer och förbättringar inom såväl teknik som affär.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos 21grams. För frågor vänligen kontakta AcademicWork

ARBETSUPPGIFTER

Som administratör hos 21grams kommer du i första hand att stötta försäljningen inom direktreklam genom fakturering, uppföljning, avräkning och avtalsadministration av våra kunder inom affärsområdet. Rollen innebär externa kontakter med kunder, leverantörer och andra samarbetspartners. Du har även tät kontakt med avdelningen för ekonomi gällande bland annat faktureringsfrågor och med avdelningen för produktion. Du arbetar till störst del med administration men tar också eget ansvar och driver egna projekt för att utveckla och förbättra rutiner och processer inom området kundadministration.

Du kommer till exempel att:

  • Ta fram fakturaunderlag
  • Följa upp inköp av porto och print
  • Reklamationshantering
  • Vara med och utveckla våra processer och rutiner
  • Arbeta på ett trevligt och personligt företag med högt i tak och korta beslutsvägar

VI SÖKER DIG SOM

  • Har en hög social kompetens och förmågan att interagera med såväl kunder, leverantörer och samarbetspartners som internt
  • Har förmåga att driva, leda och utveckla våra arbetsprocesser
  • Har goda kunskaper i Excel
  • Har några års arbetslivserfarenhet inom relevant bransch
  • Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du flexibel och behåller lugn och fokus i stunder av högt tempo. Du är analytisk, uthållig samt en duktig problemlösare. Kvalitet och noggrannhet är viktigt för dig och du har ett utvecklat affärs- och siffersinne och trivs i den administrativa rollen. Vidare ser vi att du har en god förståelse kring vikten av att skapa goda relationer både externt och internt med dina kollegor på kontoret och har god samarbetsförmåga. Du är trygg i dig själv och trivs givetvis i ett väldigt socialt och utåtriktat arbete.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail sts03@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Nu kan du också söka jobbet via mobilen eller surfplattan.

START: Omgående
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Direktrekrytering
UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider
PLATS: Hammarby Sjöstad, Stockholm
URVAL: Sker löpande